Sunday, August 12, 2012

PHOCUS Photoshop Photo Enhancement Workshop!

Workshop ni baru je held on yesterday.
Seriously I cakap, best gilaaaaaaaaaaaa! Sebab apa? Sebab I faham apa yang Abang Haikal explain kali ni! Hahaha.
Yang last week punya saya a bit blur la about the video editing. Huhu T_T
After this boleh la guna Adobe Photoshop edit gambar! Haha :P

Ini hasil-hasilnya after attending the workshop!
Thank you so much for sharing with us the knowledge :)








Aku suka gila attend workshop for photo editing ni. Sangat bertambah knowledge aku. Hahhaa. Thank you Abang Haikal and PHOCUS sebab sudi berkongsi ilmu dengan kami semua. Hehe.

But yang paling aku terkilan adalah... AKU TAK SEMPAT NAK BERGAMBAR DENGAN DIORANG!!! Erghhhh. Sebab aku bergegas nak balik untuk berbuka dengan cousin aku. Hewhewhew. Takpe2, there's always next time kannnnn. *sedapkan hati* Hewhewhew.



Hahhhh, ni aku suka, sebab aku ada dalam gambar ni sekali! hahaha.
Ni gambar video editing workshop hari tu! :D
Tengok apa Abang Chamber buat kat Abang Haikal.... Hahahhahaha.





No comments: